Hallo,
Via kiwi.com had ik wat vliegtickets gekocht. Toen ik op het vliegveld kwam, om 1 uur 's nachts met kind, bleek dat de tickets niet geboekt waren. Na met ze gebeld te hebben bleek het een storing bij hun te zijn. Ze boden een alternatief aan om 6 uur 's ochtends of we mochten zelf tickets kopen tot een bepaald bedrag en dat zou vergoed worden. Wij hebben toen tickets gekocht voor later de volgende dag zodat we een beetje konden slapen.
Daarna heb ik een vergoeding aangevraagd en volgens kiwi niet meteen de tickets meegestuurd. Ze hebben het daarom geïnterpreteerd als dat ik alleen de originele ticket prijs terug krijg. Wat minder was dan de nieuwe tickets. Ook word het geboekt als kiwi credits en niet op mijn bankrekening. Zelf toen ik een dag later de tickets stuurde, wilde ze daar niet naar kijken omdat ze het originele bedrag al hadden uitbetaald. Met de klantenservice kom ik er niet uit. Wat kan ik nog doen?
Ik heb de tickets en de toezegging in mail dat die vergoed zouden worden.