Geachte heren/mevr. 19 Januari jl.boekten wij (man,vrouw en 2 kinderen)via internet bij reisorganisatie Neckermann XNEC een vakantie voor 30 Juni,12dg. naar Sicilië. Vlucht,transfer,hotel met halfpension was inbegrepen.Hiervan kregen we een bevestigingsmail ,zoals we geboekt hadden en geaccepteerd. Deze hebben we uitgeprint. Een rekening nr stond er niet op vermeld,dus wachtten we 3 weken en stuurden een mailtje met de vraag waar we de aanbetaling konden doen. Als antwoord kregen we een nieuwe rekening waarop vermeld stond dat transfer niet inbegrepen was. We stuurden een mailtje met de eerste bevestigingsmail die we geaccepteerd hadden zoals we hadden geboekt met transfer.hierop kregen we als antwoord dat we transfer zelf moesten regelen. We belden met de reisorganisatie,als optie zeiden ze dat ze een privechauffeur konden regelen voor 600€. Of we konden een auto huren. Hiermee zijn we niet akkoord gegaan,zo hebben we t immers niet geboekt. We hebben gevraagd of we ev een andere vakantie konden krijgen met transfer,maar dan moesten we 55procent annuleringskosten betalen. Ook dit is geen oplossing. Uiteindelijk willen we van de vakantie afzien,omdat ons vertrouwen in de reisorganisatie helemaal weg is,maar dat kan volgens de reisorganisatie niet,we moeten de reis betalen of annuleringskosten 55 procent. Kan dit zomaar? we hebben immers bewijs van de boeking die we gedaan hebben.We hebben nog niks betaald en ze hebben ook geen bankgegevens van ons. Kunt u ons een tip geven hoe we dit het beste kunnen oplossen? En toch nog met ons gezin rustig op vakantie kunnen gaan. Alvast bedankt,Fam.vd Heuvel.