BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

kamers verkeerd geboekt door een onduidelijkheid op de boekingssite

Bijdrage door gebruiker
09-01-2020
3 reacties
we hebben 8- 1 2020 4 twee persoonskamers voor 31juli tot 2 augustus dus 2 nachten geboekt bij NHOW Amsterdam
het bedrag voor de 4 kamers vielen mee, tot we de mail kregen, hier stond dat het een reservering van maar 1 nacht betrof
we hebbwn gelijk gebeld en we konden dit bijboeken, bij het natellen bleek dat we nu betaald hadden niet per kamer maar persoon, dus we waren dubbel zo duur uit per nacht, we hebben gelijk binnen een 1/2 uur een anulerings mail gestuurd, wat zijn onze rechten en plichten?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.