Hallo allemaal.
Ik heb een vraag.
Stel, je krijgt gevoelens voor een getrouwde man, hij ook voor jou en jullie gaan al een tijdje samen ( terwijl hij nog niet is gescheiden).
In die tussentijd ben je door die situaties en de nodige spanningen in de ziektewet gekomen (burn-out).
Heb je medicijnen gekregen ( anti-depresiva), gewichtsproblemen aangezien je door die hele situatie en stress niet goed kan eten..
Heb je al je geld ( vakantiecentjes+belastingteruggave en grotendeels je inkomen) aan hem uitgegeven voor leuke uitjes etc ( omdat hij niet kon pinnen want anders zou zn vrouw erachter komen)..
Dus komt erop neer dat je door al die spanningen labiel bent geworden en er tegen je gezegd wordt ( door die getrouwde man, ik hoop dat je het nog eventjes kan volhouden, vertrouw me, geloof me etc)
Als je daar bewijzen voor heb, kan je daarvoor aangifte doen tevens misbruik maken van een labiel persoon??
Ik zie graag jullie reacties tegemoed..
Liefs Goudvis