Beste leden van Kassa,
Ik ben afgelopen maandag, 31 oktober 2016, teruggekomen van een vakantie in een "Ultra All Inclusive Resort" in Side, Turkije. Corendon vroeg mij na thuiskomt een beoordeling over het resort te geven. Dit heb ik gedaan, maar deze beoordeling was niet al te positief. Ik ben eerlijk geweest en heb daarmee andere consumenten een heldere blik willen geven op dit resort en de service die Corendon biedt. Nu kunnen jullie zeker wel raden wat er gebeurt is, mijn beoordeling is niet online geplaatst. Mijn vraag luidt daarom: in hoeverre is Corendon verplicht beoordelingen van consumenten online te plaatsen, ongeacht of deze beoordelingen positief of negatief zijn? Ik heb zo'n zelfde reactie online geplaatst bij Zoover en die hebben mijn beoordeling wel gewoon online geplaatst. Op de site van Corendon staan alleen maar hoge boordelingen, beoordelingen met een 8, 9 of 10 als eindcijfer, een aantal beoordelingen zijn slecht, maar daar blijft het dan ook bij. Mag dit allemaal zomaar? Wij willen als consument toch zeker weten waar we aan toe zijn? Ik heb het gevoeld dat ik misleidt ben, want toen ik samen met mijn vriend deze vakantie ging boeken, zijn wij deels uitgegaan van de beoordelingen op de website van Corendon. En let wel, "Ultra All Inclusive" heeft geen recht van bestaan, want 24 uur eten en drinken is niet van toepassing in dit resort, maar in vele andere in Turkije ook niet. Daarom vraag ik me ook af, in hoeverre je consumenten blij mag maken met een dode mus voor een grote som geld?