BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Internet boeking D-reizen

Bijdrage door gebruiker
21-06-2008
4 reacties

Wij hebben op advies van een van de winkels van D-reizen via internet een vlucht geboekt naar Australie in Oktober van dit jaar. Bij het boeken hebben we per abuis van een van de personen de verkeerde naam ingevuld, wel de goede voor letters. Nu wil D-reizen dat we € 169,30 bijbetalen voor het wijzigen van twee letters van een naam wat tussen haakjes staat op de boeking.

Verder staat hier als informatie dat wanneer de gegevens niet kloppen we dit moeten melden om dit te wijzigen, en als wijzigingskosten staat € 50,00.

Verder staat er dat alles onder ANVR valt, echter nu wordt er gezegd dat ze dit op het boekings foemulier zijn vergeten aan te vinken.

Wat nu te doen, de € 169,30 (tariefsverschil)bijbetalen, en hopen dat we het geld van het andere ticket terug krijgen.

Of gewoon proberen of het geaccepteerd wordt met het miniscule verkeerde detail.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.