Ik ben 1 van degene die 24,92 hebben over gemaakt naar Hotelpas, hoe dom.
Uit het programma van afgelopen Zaterdag heb ik begrepen dat dit bedrag deze week terug gestort zou worden.
Tot nu toe niets ontvangen.
Jullie vroegen reacties hierover of wel of niet terug betaald is, bij deze.. Groet Maria Niebeek