Hotelkamerveiling wil vouchers niet verzilveren.
In mei 2020 kocht ik 3 vouchers via Hotelkamerveiling voor Hotel Oranjeoord. De bedoeling was dat ik t.g.v. mijn pensionering met mijn kinderen een nacht zou doorbrengen in dat hotel en daar ook zou dineren.
Mede vanwege gezondheidsredenen konden wij pas na november 2020 gaan kijken wat er mogelijk zou zijn. Op dat moment had het hotel geen 3 kamers vrij. Kort daarna kwamen de verscherpte coronamaatregelen en ging het hotel dicht. In maart heb ik met het hotel contact opgenomen om te bespreken wat te doen, want op de site van Hotelkamerveiling kon ik geen reservering maken voor Hotel Oranjeoord. Ik kreeg van het hotel toen te horen dat het hotel vermoedelijk pas op 1 juli zou open gaan. Een datum die na de geldigheidstermijn van mijn vouchers zou zijn. Om toch gebruik te kunnen maken van de vouchers heb ik denummers doorgegeven aan het hotel en heeft het hotel voor de verloopdatum contact opgenomen met Hotelkamerveiling om de vouchers te verzilveren. Dit bleek niet mogelijk daar de reserveringsdatum ( 22 aug.) na de geldigheidstermijn ligt. Echter voor de geldigheidsdatum was er geen mogelijkheid om te reserveren. Sterker nog er was een half jaar geen mogelijkheid om het hotel te boeken.
Ik heb hierna diverse keren contact gehad met Hotelkamerveiling en de situatie uitgelegd. Helaas blijven zij bij hun standpunt dat de vouchers verlopen zijn en zijn ze ongevoelig voor mijn argumenten m.b.t. de beperkte mogelijkheid die ik heb gehad om te reserveren en het feit dat voor de geldigheidsdatum geprobeerd is om de vouchers verzilverd te krijgen.
Kunt u nog iets voor mij betekenen?
vriendelijke groeten
Aad Lindeman