BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hotelbon

Bijdrage door gebruiker
28-09-2010
5 reacties
Nadat twee jaar geleden de hotelbon voor een jaar was aangegaan, is deze vorig jaar al plotseling en ongevraagd verlengd. Nu wilde ik deze beëindigen om er niet weer een jaar aan vast te zitten.
Volgens de organisatie is dit net een paar dagen te laat gebeurd. Het moet anderhalve maand voor de beëindiging. Die beëindigingsdatum is al dubieus (gaat per hele maand en zij interpreteren de eerste van die maand).
Ook is anderhalve maand redelijk rekbaar, maar bij Hotelbon dus precies op de dag af 6 weken. Dus voor de 15e van die maand.
Ik heb van hotelbon geen mededeling gekregen dat ze het weer voor een jaar gaan verlengen.

Heeft iemand ook zulke slechte klantonvriendelijke ervaringen met Hotelbon?




Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.