BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hotelbon

Bijdrage door gebruiker
23-06-2004
2 reacties

Vorig jaar ben ik telefonisch benadered door iemand van de firma Hotelbon.deze vroeg mij of ik interesse had in een jaarkaart van hotelbon. In eerste instantie liet ik weten geen interesse te hebben omdat ik daar dan natuurlijk weer aan vast zou zitten. Deze mvr. verzekerde mij tpoen dat het eenmalig was en ik dan kon profiteren van weekendjes weg. Ik ben daar toen op ingegaan en heb eenmalig een bedrag van mijn rekening af laten schrijven. Nu word er zomaar 57,75 van mijn rekenining afgeschreven voor verlenging van de jaarkaart.Ik ben het daar uiteraard niet mee eens en heb ze door de bank terug laten storten. Na telefonisch contact met Hotelbon word mij nu verteld dat ik schriftelijk en aangetekend op had moeten zeggen. Dat terwijl vorig jaar telefonisch mondeling is afgesproken dat het eenmalig was. ik heb later ook geen overeenkomst ontvangenof ondertekend.Hotelbon vertelde mij dat we elkaar wel bij de rechter zouden zien als ik niet ga betalen. Kan dit nu zomaar,?

Groetjes, Franc.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.