BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

hotel bon al anderhalf jaar geleden opgezegt telefonisch!!!

Bijdrage door gebruiker
19-05-2005
4 reacties

Hallo,

Ik heb anderhalf jaar geleden voor de hotelbon gekozen en dat was toen voor de duur van anderhalf jaar dat was goedkoper en heb toen gezegt tegen die jongen dat ik dat alleen voor die tijd wilde proberen maar dat heeft die leuke jongen dus niet gedaan, en je voelt hem al nu kreeg ik in het begin van het jaar een nieuwe kaart en ja wel betalen, en nog wel automatisch, dat heb ik gelijk laten terug boeken op mijn rekening. Nu heb ik al 2 keer een brief ontvangen dat ik moet betalen, en nu een ontvangen dat ze dreigen met de deurwaarder. Na de eerste keer dat ze het van mijn rekening hadden geschreven had ik gemaild en daarop kreeg ik een mail terug dat dat niet geld en dat het vanaf nu wel ben uitgeschreven. maar moet het wel betalen.

Ben het daar absoluut niet mee eens, ik heb die hele kaart nog nooit gebruikt en wil het ook niet meer doen. kan ik doen of ik de brieven niet heb gehad, hoe kan ik dit oplossen????

groet bomo

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.