In oktober 2005 zijn mijn moeder en ik op een excursievakantie geweest in Turkije met Peter Langhout Reizen. Het vliegtuig had op de heenreis bijna 7 uur vertraging, waardoor we een excursiedag en een overnachting in een hotel hebben moeten missen. Op 26 oktober heb ik een klachtenmail gestuurd met brief. Op 23 januari 2006 kregen we eindelijk de bevestiging dat ze voor 2 personen 200 euro z.s.m. op de rekening zouden bijschrijven. Op 6 april 2006 heb ik wederom gemaild dat ik de 200 euro nog niet betaald heb gekregen. Ik heb ze in die mail tot aan het eind v.d. maand de tijd gegeven om dit alsnog te doen. Ik heb daar geen reactie op gekregen. Vandaag (14 mei) heb ik ze wederom gemaild en tevens vermeld dat ik nu andere instanties zou inschakelen. Ik heb van hun een schriftelijke bevestiging gedateerd op 23 januari 2006 dat ze 200 euro z.s.m. zouden overmaken op mijn rekening. Wat kan ik nu nog ondernemen, dat ik mijn geld (+ rente) terug kan vorderen?