BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

geschil met reisorganisatie Belvilla

Bijdrage door gebruiker
07-08-2004
117 keer bekeken
2 reacties

Wat te doen als je een 3*vakantiehuis hebt geboekt via Belvilla in Bretagneen tijdens de vakantie erachter komt dat het maar 2*waard is telefonisch klacht gemeld, vervroegd naar huis gaan en dat na onderzoek van de reisorganisatie hetook schriftelijkbevestigd dat het maar 2*waard is.In hoeverre kan je een schadevergoeding eisen en hoeveel %van het boekingsbedrag,want de reisorganisatie biedt maar 25%.Is dit redelijk of valt er meer uit te halen b.v 40%? na een hoop kosten en een mislukte vaklantie. familie van eijk.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.