BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geld terugkrijgen van Manege

Bijdrage door gebruiker
13-09-2010
7 reacties
Wij hadden op een Manege een pony geleasd voor 3 dagen in de week. Hier moet iedere maand voor betaald worden.
Daar bij moesten we een 10 ritten kaart kopen. Nu zijn we van de manege verwijderd omdat onze dochter op een paard had gereden bij kennissen van ons die een privestalling hebben. Deze privestalling ligt naast de manege en zij schijnen een conflict met elkaar te hebben. Nu is mijn vraag of ik geld kan terugkrijgen van het leasen van de pony aangezien dit op de 12de van de maand is gebeurt en van de 10 rittenkaart pas 2 ritten gebruikt zijn.
Wij hebben de manege houder gevraagd of we de helft van het bedrag terug te storten wat ons meer dan redelijk lijkt.
Zijn reactie was "dan hebben jullie pech" en drukte de telefoon uit.
Wat zijn hierin onze rechten en hoe kan ik dit het beste aanpakken. Ik dacht zelf om een brief te schrijven maar weet niet precies wat ik hier in moet schrijven.

Met vriendelijk groet,

Koen Vergoossen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.