Ik heb eind mei een boeking bij KLM.com gedaan voor 3 tickets naar Orlando. De site sloeg echter vast, en plotseling zat ik zonder tickets, maar was er twee keer het totaal bedrag van mijn rekening afgeschreven. Inmiddels heb ik de tickets in huis, maar moet ik nog steeds een bedrag van KLM terugkrijgen (1800 euro). Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. In eerste instantie kreeg ik te horen dat e.e.a 6 - 8 weken kon duren, toen was er intern een fout gemaakt en werd er een klachtenrapport opgemaakt, en nu heb ik vandaag te horen gekregen (na 11 1/2 week) dat de verkeerde afdeling mijn restitutie verzoek heeft ontvangen (alwaar ze er overigens niets mee gedaan hebben, het is dat ik er vandaag over belde). Ik weet mij even geen raad meer. Ik sta op het punt om aangifte van diefstal/ verduistering bij de politie te doen, maar ik betwijfel of ik dan mijn geld terug krijg. Is er iemand die raad weet?Alvast bedankt!