BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen stroom op vakantie, heb ik recht op volledige vergoeding?

Bijdrage door gebruiker
23-06-2021
265 keer bekeken
13 reacties

Onlangs zijn we een midweekje op vakantie geweest. Helaas was dit een grote tegenvaller omdat de stroom van ons huisje regelmatig uitviel en soms uren niet beschikbaar was.We hebben dit diverse keren gemeld en ook andere gasten op ons veld hadden er last van. Op maandag hebben we in de avond een paar uur zonder stroom gezeten.Op dinsdagduurde het zelfs van 14.00 uur tot bijna 23.00 uur. En op woensdagochtend hadden we weer geen stroom. Met twee jonge kinderen, in de koude meivakantie was het een nare ervaring en daarom zijn we ook naar huis gegaan. Alle beloftes die het park vooraf doet van een zorgeloze vakantie zijn niet waargemaakt. Het park heeft op geen enkel moment gecommuniceerd over de stroomproblemen en is ons op dat moment ook niet tegemoet gekomen. De kosten voor de vakantie waren €319,02.

Nu krijgen we eindelijk reactie maar proberen ze ons naar mijn idee af te schepen met een bedrag van €100, een weekeindje weg (met allerlei regels zoals niet in vakanties), of een handdoeken pakketen schoonmaakkosten voor een andere vakantie die we bij deze organisatie hebben geboekt. Het park geeft aan dat we een paar dagen in het huisje hebben gezeten en daarom niet het hele bedrag terugkrijgen.

Mijn vraag is nu dan ook waar heb ik recht op, kan ik het hele bedrag terug verwachten of moet ik genoegen nemen met een van deze drie opties?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.