Ik ben bezig met een vakantieplekje in te richten, daarin hebben wij een voorkeur voor een bepaalde camping. Nu worden door deze camping de eisen gesteld dat er alleen een nieuwe stacaravan geplaatst mag worden, welke gekocht is bij een door hun aangewezen caravan handelaar. Dit omdat de camping eigenaar hier commissie van krijgt. Deze caravanhandelaar maakt hier "uiteraard" misbruik van en hanteert gewoon de adviesprijzen, het verschil met andere handelaren is vele duizenden euro's. Wanneer ik elders een nieuwe stacaravan koop komt deze gewoon de camingniet op. De camping eigenaar zegt gewoon: dit zijn de regels en anders ga je maar naar een andere camping.
Mag dit allemaal maar zo ? er is hier immers geen sprake van een gezonde situatie.