Waarom betalen we in dit land niet wat we gebruiken ,of gebruik van maken.
Ik betaal de volle mep wegenbelasting voor een motorfiets waar ik maar 500 km per jaar op rij.
M`n buurman met dezelfde fiets maakt 10.000 km per jaar en betaald hetzelfde.
Ik betaal de volle mep zorgpremie al jaren,en ben al die jaren nooit onder behandeling geweest.
Ik betaal transport kosten gas/elektra ,enz waar ik geen gebruik van maak.
Vastrecht enz.
Zou er niet iets bedacht kunnen worden opdat wij betalen wat wij daadwerkelijk verbruiken.
T