Mijn dochter en vriend hebben via Vliegwinkel een ticket geboekt naar Bali. Toen duidelijk werd dat de vluchten niet meer door zouden gaan hebben ze tevergeefs contact gezocht met vliegwinkel om de reis te annuleren zonder respons. Ze ontvingen een standaard mail dat ivm drukte ze de meest belangrijke zaken zouden oppakken. Ondertussen naderde 12 maart toen heeft mijn dochter Emirates proberen te bereiken telefonisch geen reactie maar wel via de mail deze hebben de reis geannuleerd om zodoende No show te voorkomen. Vliegwinkel heeft tot de dag van vandaag alleen maar standaard mails gestuurd dat ze afhankelijk zijn van de airline en het maanden kan duren alvorens ze het geld van de luchtvaart terugkrijgen en dan moeten kijken wat mijn dochter terugkrijgt.
Het is toch niet normaal dat Vliegwinkel niet eens de moeite neemt om persoonlijk kontakt te leggen met de reiziger en uitleg geven over de terugbetaling van de tickets.
wie heeft advies of kan tips geven welke stappen wij kunnen ondernemen.
bedankt