BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Gate-1 niet bereikbaar, reageert niet, gekoppelde verzekering keert niet uit, ruimbagage niet betaald aan United door Gate1

Bijdrage door gebruiker
02-11-2022
1 reactie
Via Gate-1 hebben wij tickets geboekt naar NY. Tijdens het boeken was de USA nog open. Tickets zijn geboekt met omboek garantie via Europe claims. We hebben de tickets moeten annuleren vanwege de USA die op slot was voor particulieren. Gate1 gaf aan dat wij verzekerd waren en konden omboeken tot 31-12-22 Op het moment dat wij dit voorjaar de tickets wilden omboeken reageerde Gate-1 nergens op, pas op de dag van het mogelijke vertrek kregen wij een mail dat de vlucht vol zat. Uiteindelijk na veel emails zijn we in contact gekomen en konden we boeken voor oktober. Geboekt met handbagage en voor de terugreis een extra koffer in het ruim welke ook op de tickets stond. Tot onze verbazing kwamen we in NewArk aan om terug te vliegen en was de ruimkoffer niet door Gate1 betaald aan United en moesten we die ter plekke betalen. De omboeking van de tickets werden door Europe Claims niet vergoed omdat we niet binnen 60 dgn na de eerste vlucht zijn vertrokken (terwijl wij van Gate1 bevestiging hebben dat omboeken kon tot 31-12-22 ivm Covid. Wie heeft hier nog meer ervaring mee en kan ons tips geven hoe ons geld terug te krijgen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.