Aankomend weekeind via kruidvat voucher voor 4 personen geboekt in hotel De Coogh in Texel.
Gebeld naar dit hotel ivm Corona. Kreeg te horen dat het hotel vooralsnog open was, het restaurant ook en dat we gewoon konden komen?!
Dit verbaasde mij en dit heb ik ook verteld aan de medewerker.
Het RIVM spreekt dit nl. tegen. Alles is ook verder dicht op het eiland.
Mijn zoon heeft astma en valt in de kwetsbare groep. Ik zie het niet zitten om te komen, geef dit aan bij de medewerker met het verzoek niet te annuleren, dat dat mijn bedoeling helemaal niet is, maar om op een later datum de overnachting door te laten gaan.
Dit kon niet!
Krijg mijn geld ook niet terug van de bijgeboekte ontbijtjes. Echt schandalig.
Nu lees ik dat ook het restaurant dicht is en er alleen gebruik kan worden gemaakt van roomservice.
Dit is toch niet wat je verwacht van een gezellig familieweekeindje?
Wat een slechte service biedt Fletcher om de klanten die nu de dupe worden, niet tegemoet te komen met een wijziging van de datum van overnachting.
Andere hotels doen dit wel!
Toevallig heb ik op 2 april ook een hotel geboekt, ook een aanbieding, via Groupon. Dit hotel heeft zelf contact opgenomen met Groupon en gevraagd of de datum kon worden gewijzigd en dit kon! Wat een service!
De voorwaarden van deze voucher zijn de voorwaarden van de Kruidvat Voucher, geen wijziging en annulering. Maar blijft dit ook gelden onder deze bizarre omstandigheden, zoals Corona?
Oke, ala, laat ik dan de aanschafwaarde van de voucher kwijt zijn.
Maar de ontbijtjes dan die ik later heb bijgeboekt? die moet ik toch kunnen annuleren?
Wie weet hoe dit zit en welke rechten ik heb?
Ik vind dit niet netjes van Flether. Heb ook een klacht ingediend, ik hoop een positief antwoord van Fletcher te ontvangen.
Mvgr marlies