Ik heb een vlucht bij Transavia geboekt. Volgens de site kan ik tot maximaal twee uur voor vertrek een in te checken koffer bijboeken. Dit kan volgens de site zowel online als via het callcenter.
Nu wilde ik hier dus gebruik van maken, wat online onmogelijk is omdat de tijd verstreken is, ik vertrek 24 uur later. Heb het callcenter gebeld 1,50 euro plus de kosten van het gebruik voor mijn mobiele telefoon. Nu kan ik bijboeken, maar kan alleen maar met creditcard betalen, deze heb ik niet!!! Uitgelegd dat ik vind dat dit hun probleem is omdat de site me anders beloofd, volgens de medewerker is dit een bekend foutje op de site!!! Hij kan me verder niet helpen. Ik kan op het vliegveld betalen, via de site betaal ik 10 euro voor 15 kilo en op het vliegveld het dubbele en dan voor iedere kilo 10 euro meer!!! Als ik vantevoren had geweten dat ik niet via ideal kon bijboeken had ik dit vantevoren gedaan ook al was het risico er dat ik dit niet gebruik.
Mijn vraag is dus, mag transavia dit zomaar doen? Zijn ze niet verplicht zich aan de site te houden, ze hadden deze immers al lang kunnen veranderen want toen ik boekte stond dit er al zo. Overtreed Transavia hier de wet mee en wat ik vooral wil weten is wat ik hier tegen kan doen en waar ik eventueel een klacht kan neerleggen