BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ervaringen met Travelbird

Bijdrage door gebruiker
12-06-2014
2 reacties
Dag allemaal,

Het volgene overkwam mij:
Bij Travelbird een lowbudget vakantie geboekt.
Wat ik niet wist maar we vertrokken met Ryanair van uit Maastricht, ik woon aan de andere kant van Nederland.
Al gauw ontdekte ik voor het vertrek dat er ook betere stoelen te koop waren en daar dus geboekt via bleek later Ryanair. Dit omdat ik telefonisch info vroeg bij Rayenair.
In totaal heeft mij dit zowel; bij de heenreis als de terugreis 80 euro extra gekost.
Misschien dikke bult stomme schuld, maar een aantal dagen voor vertrek probeerde ik te achterhalen hoe en wat met de terugvleig tickets,
De nachtportier heeft hiervoor naar Travelbird gebeld en ik zou worden geinformeerd.
Is gedaan met info over de tickets van de heenreis bleek later en niet naar het opgegeven adres van het hotel. Maar geen antwoord op de terugreis situatie.
2 dagen later zelf naar Nederland gebeld en de dame van Travelbird stuurde aan de telefoon staand een interne mail naar haar collega.
Na 10 minuten hoorde ik niets en ik zeg hoe zit dat.
De collega had nog geen antwoord mail gegeven.
Dus ik zou worden terug gebeld.
Niets gehoord dus.
Wie heeft goede en slechte ervaringen met deze organisatie?

dutch1

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.