Wie heeft ervaring met Prijsvrij.nl?
Ik heb via Prijsvrij.nl een vakantie geboekt met Neckermann, de tickets kreeg ik pas 4 dagen van te voren met hele andere tijden dan dat er op de site tijdens het boeken stond.
In totaal is er van de eerste dag 4 uur afgehaald en de laatste dag maar liefst 12,5 uur, zodat we anderhalve dag korter op vakantie gaan. Er staat op de site dat ze spoedig antwoord op de mail geven, maar 4 dagen later en verscheidene telefoontjes later a 30 ct per minuut, waar ze je vervolgens een tijd in de wacht zetten, wordt je nog steeds niets wijzer. Ik krijg telkens dezelfde mevrouw aan de lijn, net of ze er alleen werkt. Telkens wordt je afgescheept met "we kijken wat we kunnen doen"en vervolgens weer niets horen.
Ik heb sterk het gevoel dat ik bij de neus wordt genomen, dat ze minimale reisduren verkopen, binnen de data dat je geboekt heb, dus zo laat mogelijk weg en zo vroeg mogelijk terug. Waar kan ik mijn klacht melden, alleen bij de Geschillencommissie of is er nog n andere organisatie die zulke praktijken in de gaten houdt?