BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

elektrakosten

Bijdrage door gebruiker
05-10-2007
5 reacties

Wij hebben afgelopen zomer, met onze toercaravaan,een seizoensplaats (juni t/m september) op een grote camping gehad. Vorige week hebben we de caravaan weer opgehaald. Bij het verlaten van de camping de sleutel ingeleverd en nog gevraagd of we elektrakosten moesten betalen. Dit hoefde niet want we hadden een kort seizoen gehad. Gisteren een telefoontje gehad dat we alsnog een bedrag van 91 Euro moeten betalen voor elektrakosten. Voor de duidelijkheid: wijhebben 2 1/2 week in Juni en 4 weekenden daar gebivakkeerd. Ik heb gezegd dat ik het daar niet mee eens bent maar we moeten toch betalen. Nu gaat het me niet om de betaling maar om het feit dat we daar maar heel weinig zijn geweest en dat ik nog expliciet heb gevraagd of we moestene betalen voor elektra. Weet iemand hier een antwoord?

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)