Wij hebben afgelopen zomer, met onze toercaravaan,een seizoensplaats (juni t/m september) op een grote camping gehad. Vorige week hebben we de caravaan weer opgehaald. Bij het verlaten van de camping de sleutel ingeleverd en nog gevraagd of we elektrakosten moesten betalen. Dit hoefde niet want we hadden een kort seizoen gehad. Gisteren een telefoontje gehad dat we alsnog een bedrag van 91 Euro moeten betalen voor elektrakosten. Voor de duidelijkheid: wijhebben 2 1/2 week in Juni en 4 weekenden daar gebivakkeerd. Ik heb gezegd dat ik het daar niet mee eens bent maar we moeten toch betalen. Nu gaat het me niet om de betaling maar om het feit dat we daar maar heel weinig zijn geweest en dat ik nog expliciet heb gevraagd of we moestene betalen voor elektra. Weet iemand hier een antwoord?