BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Een dagje Euromast

Bijdrage door gebruiker
21-10-2022
7 reacties
Gezellig een dagje naar de Euromast. Mijn kleindochter uit drenthe is een paar dagen logeren, dus gaan we haar natuurlijk entertainen.
Dus naar de Euromast, met de metro van Hoek van Holland naar Rotterdam dan 30 minuten lopen in de stromende regen.
We betalen €.37,50 entree, en dan naar boven.
Het is al etenstijd en er lopen 5 obers niets te doen.
Na 20 minuten kijken schieten wij een ober aan, en krijgen te horen dat we niets krijgen omdat we niet aangemeld zijn.
(Hoezo, wij komen hier wel meer lunchen zo maar, geen probleem.)
Wij heel boos en dat houd in dat we voor niets hier gekomen zijn.
De hoofd ober zegt wij krijgen ons geld terug, en daar gaan we weer.
Eenmaal bij de kassiere, krijgen we ons geld niet terug, want we hadden haar moeten vragen of we konden eten?????
Want door personeels tekort konden ze ons niet helpen, want die 5 man die boven stonden te niksen, moesten ook blijven niksen en hij had niet mogen zeggen dat we ons geld terug zouden krijgen, dus dubbel genaaid.
Dus nu een dag geld uitgegeven en er niets voor gekregen, en een zeer teleurgestelde kleindochter, ook haar dagje uit naar de vaantjes, dat ik een klacht in wilde dienen lachte ze hartelijk toe, u doet maar.
Ik vraag mij dan toch wel af of dit de nieuwe manier is om gasten te pesten.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.