BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Easyjet vlucht: annuleren of no-show?

Bijdrage door gebruiker
05-04-2016
201 keer bekeken
1 reactie

Ik heb een vlucht geboekt vier weken terug voor op 16-04. Helaas is het niet meer mogelijk voor mij om deze vlucht daadwerkelijk te nemen. Op de site van Easyjet staat weinig informatie, behalve dat ik moet bellen met Customer Service. Na 3x gebeld te hebben, en alle drie de keren na 7 minuten "opgehangen" werd zonder een medewerker aan de lijn te krijgen, ben ik er aardig klaar mee... Ik vraag mij af of er kosten verbonden zitten aan een no-show bij Easyjet (AMS-WIE)? Ik wilde het netjes annuleren maarze zijn niet te bereiken. Ik heb sowieso geen kans om mijn geld terug te krijgen maar wil er graag ook geen 1 euro meer aan investeren.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Groetjes,
Jo

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.