BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Easyjet nogmaals

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
17-11-2006
  •  
1 antwoord
  •  

Ik ben op 14 aug door Easyjet ten onrechte op het vliegveld van Budapest laten staan omdat we te laat ingecheckt zouden hebben. Ik heb van de Dutymanager een ondertekend schrijven dat ik wel ruim op tijd was en dit heb ik verzonden naar Easyjet. Volgens de voorwaarden van Easyjet heb ik recht op het nieuwe ticket wat ik heb moeten kopen+€ 250,-+ze zouden me overnachting,vervoer en telefoonkosten hebben moeten aanbieden. Ze hebben me het geld van hetnieuwe ticket wat ik voor de dag erop heb moeten kopen (na lang zeuren) retour gestort.Ik ben van mening dat ik ook recht heb op de andere vergoedingen. Op mijn vraag aan Easyjet of ze denken dat ik op tijd was geven ze (na 3 mailtjes en een brief) geen antwoord.

Wat kan ikdoen ? een incassobureauneemt de zaak niet op enEasyjet beantwoordgeen mailtje of brief en de telefoon nemen ze ook (bijna) nooit op.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.