BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dolcis Leeuwarden Klantonvriendelijk

Bijdrage door gebruiker
30-06-2012
2 reacties
Ik heb bij dolcis voor €60,- een paar zwarte leren pumps gekocht.
Deze heb ik 1 keer aangehad waarna de dopjes van mn hakken eraf waren gegaan. Ik ben hier toen mee terug gegaan en deze zouden op hun kosten gemaakt worden.
Prima! (zou je denken)

Toen ik mijn schoenen weer op ging halen, zat de verkoopster vreemd na 1 schoen te kijken. Ze zei dat er iets mee was. Volgens haar was het viezigheid of misschien lijm en ze probeerde het eraf te poetsen. Toen ze mij de schoen liet zien kon je duidelijk zien dat er een stuk leer vanaf was. (er zat soort van witte vlek op) Deze beschadiging heeft ze toen met schoenpoets weer zwart gemaakt. Hier ben ik uiteraard niet mee akkoord gegaan.
Ik laat namelijk mijn hakken maken en krijg ze terug met kapot / beschadigd leer.
Ze heeft mij ook bevestigd dat toen ik de schoenen bij haar 'inleverde' dat deze beschadiging er niet op zat. En dus ging ze verhaal halen bij de schoenmaker.

2 dagen later (ondertussen zijn we anderhalve week verder) kon ik mijn schoenen weer ophalen. Deze waren door de schoenmaker opnieuw gemaakt! Maar nog zie je de beschadiging.
Ditmaal was ook de filiaalmanger aanwezig en zei dat het een woord tegen woord 'probleem' blijft. Dit is niet zo want de verkoopster heeft mij verteld dat dit tijdens de reparatie periode is gebeurd.
Hier moest ik het maar mee doen. De schoenen mogen ook niet nat worden want dan kan je de beschadiging weer zien.

Laat ik u eraan herinneren dat ik de schoenen 1 keer heb aan gehad en dat ze nu klaar zijn om weg te gooien.
Dit is ook niet de eerste keer dat er klantonvriendelijk door de medewerkers gehandeld word.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.