Ik heb bij Cheaptickets.nl drie vliegtickets gekocht, waarbij duidelijk bij mijn reservering aangegeven op de website stond (en nog steeds bij mijn boeking staat) dat per persoon 1 personal item en 1 stuk handbagage inbegrepen was.
Bij het inchecken bij de luchtvaartmaatschappij werd echter aangegeven dat de handbagage niet inbegrepen was. Vervolgens heb ik contact gezocht met de klantenservice van Cheaptickets via Whatsapp, waarbij de medewerkster gecheckt heeft en mij bevestigd heeft dat de handbagage wel degelijk inbegrepen was en dat als de luchtvaartmaatschappij anders beweerde, wij de handbagage aan de luchtvaartmaatschappij moesten betalen, de factuur opsturen naar Cheaptickets en dat Cheaptickets de kosten dan zou terug betalen.
Wij hebben daarop aan de luchtvaartmaatschappij betaald voor de handbagage en na thuiskomst heb ik conform de instructies van Cheaptickets de factuur naar ze op gestuurd. Vervolgens heb meerdere keren een mail van ze gehad waarin ze aangeven dat zij niet over de handbagage gaan en dat ze niet terug zullen betalen. Daarop heb ik ze gisteren gebeld en daarna heb ik een mail van ze gekregen waarin ze aangeven dat ze de terugbetaling zullen gaan verwerken. Vandaag kreeg ik vervolgens echter weer een mail waarin ze aangeven niet te zullen terugbetalen en ook telefonisch zeggen ze nu niet te zullen betalen "omdat ik de vliegtickets ontvangen heb en zij dus geleverd hebben wat ze mij verkocht hebben".
Welke vervolgstappen kan ik nu het beste nemen om toch mijn geld terug te krijgen?