BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Center Parcs boekt, 6 dagen voor aankomst, 2x 6 persoons huis om naar 2 x 4 persoons app., voor 10 personen!

Bijdrage door gebruiker
11-10-2017
11 reacties
Over 5 dagen gaan we met mijn ouders en het gezin van mijn zus en met ons gezin ( in totaal 10 personen) naar Disneyland Parijs. Mijn ouders bieden ons dit aan omdat zij 50 jaar getrouwd zijn en dat op deze manier met ons willen vieren. Dit hebben zij al maanden geleden geboekt. Ons verblijf hebben we geboekt in het nieuwe park van Center Parcs in Frankrijk, 2 x een 6 persoons huis.
Gisteren kregen wij een e-mail van Center Parcs dat de 6 persoons huizen nog niet klaar zijn en dat ze daarom hebben omgeboekt naar 2 x 4 persoons appartement en dat ze een 2 persoons sofa in een huiskamer bij zullen zetten. Ze danken ons zelfs voor ons begrip.
Wij zijn hier uiteraard niet mee akkoord! Het aanbod komt niet overeen met wat we zijn overeen gekomen. De oppervlakte van de appartementen is elk 15 m2 minder en dan slapen er 2 in de huiskamer.
Hierover hebben we gebeld met Center Parcs (eerst NL, 45 minuten in de wacht, en vervolgens België, weer 45 minuten in de wacht). Zij vinden het ook heel vervelend voor ons. Zij opperen een andere datum te gaan ( wat geen optie is ivm dat wij allemaal vrij hebben moeten nemen en wij ook aan schoolvakanties gebonden zijn) of naar een ander park van CenterParcs te gaan, waardoor we veel verder van Disney Land verwijderd zijn.
We hebben zelf gekeken naar alternatieven buiten Center Parcs, maar dan zijn we op deze korte termijn ruim €1000 meer kwijt, wat ook geen optie is. Center Parcs wil ons hierin €200 in tegemoet komen.

Mijn ouders en wij zijn ten einde raad.
Wat kunnen wij nu doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.