Hallo,
ik ben net terug van een wintersportvakantie in Val Thorens met Husk. Een aantal dingen vielen ons tegen. Op de site staat dat je bij een studio voor 4 personen een stapelbed en een slaapbank met onderschuifbed krijgt. Wij troffen 4 gewone bedden aan, geen bank. We hadden aan de eettafel alleen twee houten banken staan, daar zit je niet lang lekker op!Ik vraag me af of we hierover een klacht kunnen indienen.
Aan het einde van onze vakantie hebben we het appartement grondig schoon gemaakt, en waren we compleet in de veronderstelling dat we onze borg terugkregen. Maar er werd 40 euro ingehouden vanwege 2 vieze kussens en een vies hoeslaken. Die 2 kussens, daar hadden we op gezeten vanwege die houten bank onder onze billen en in de hoeslaken zat inderdaad een moddervlek vanwege een vieze koffer die ertegenaan geleund stond..maar om daar nu 40 euro voor te vragen??? De avond voor vertrek kregen we een lijst met schoonmaaktips van Husk, daarin werd niets vermeld overhet schoonmaken vankussens en hoeslakens. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ze dat sowieso even in een wasje gooien...blijkbaar kost een wasje voor wat vlekken 40 euro? Bij Husk staat vermeld dt zij niet verantwoordelijk zijn voor ingehouden borg, omdat ze maar tussenpersoon zijn, maar moeten wij niet van tevoren op de hoogte gesteld zijn van de hoogte van de borg en waarvoor borg ingehouden kan worden? Kan ik hierover klagen of maak ik geen kans?
graag antwoord, groetjes Anne