BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Booking.com en Belvilla

Bijdrage door gebruiker
17-04-2020
8 reacties

Wij zouden met 5 volwassen vrouwen in het weekend van 24-26 april naar Zandvoort gaan in een huisje van Belvilla (Sea Lodges).
Vanwege de Corona maatregelen kunnen we helaas niet gaan. In de afgelopen 4-5 weken probeer ik een oplossing te vinden.
Kunnen we een voucher krijgen en op een ander moment boeken, is er een mogelijkheid om het geld terug te krijgen.
Inmiddels heb ik zowel bij Belvilla als Booking. Com tal van medewerkers gesproken. De ene zegt dit en verwijst naar de ander en de ander verwijst weer naar de een, echt om gek van te worden. Iedere keer een wachttijd van een half uur voordat je te woord wordt gestaan. Er is nu een impasse ontstaan beiden geven elkaar de schuld en wij zitten met lege handen. Wat kunnen we nu nog doen? Sta open voor tips.
hartelijke groet, Marianne

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.