BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Booking accepteert, maar cancelt meteen en heeft geen klantenservice

Bijdrage door gebruiker
06-08-2025
470 keer bekeken
5 reacties

Ik heb verschillende keren via booking geboekt.

Elke keer lijkt mijn boeking eerst geaccepteerd,

maar ontvang ik vrijwel direct een mail, met:

"Je boeking is niet gelukt. Dit kun je doen"

Vervolgens zie ik op mijn credit card dat een gedeelte van het bedrag is afgeboekt, en wat later een wat kleiner bedrag wordt teruggestort.

Ik heb het later ook met de credit card van iemand anders geprobeerd, maar dit leverde hetzelfde probleem op. Beide credit cards functioneren prima voor andere betalingen.

(Een vlucht boeken via booking is trouwens tussentijds wel gelukt)

Booking.com lijkt geen enkele vorm van klantenservice te hebben, tenzij je een succesvol afgeronde boeking in je account hebt staan.

Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.