Ik reis regelmatig voor mijn vrijwilligerswerk met BrusselsAirlines vanuit Brussel naar Gambia. Nu word ik wat ouder (bijna 80) en heb last van m'n been. Om die te kunnen strekken tijdens de reis en daarmee zomin mogelijk mensen in het gangpad te hinderen, reserveer ik een plaats voor €28,= waar dat zo is. Die plaats krijg ik NOOIT! Ik moet altijd het cabinepersoneel vragen om mensen te vragen of ze willen ruilen. Of bij het inchecken de hostes vragen. Vaak lukt dat gewoon, omdat mensen helemaal niet om die stoel gevraagd hebben, maar hem gewoon gekregen hebben. Of hij is nog niet vergeven. Voor mij is het heel erg vervelend, om elke keer hier weer mee geconfronteerd te worden. BA. geeft aan dat je geen plaats reserveert, maar alleen een plek bv. aan het raam of aan het pad. Maar ook dat is niet waar. Bij mijn laatste boeking was het een plaats aan het raam die ik kreeg. BA. heeft haar klachtensituatie zó veranderd dat je een uur bezig bent om allerlei zaken in te vullen die er niets mee te maken hebben. Ik denk gewoon om minder klachten te krijgen, want na allerlei onzinnige vragen aak je wel af. Verder heb ik nooit te klagen gehad over deze maatschappij.