hallo,
ik heb op 22 oktober j.l. een bestelling gedaan bij Fanwear, het betreft een ajax-shirt, maar heb nog steeds niets ontvangen. Ik heb betaald via i-deal bij clickandbuy. Ik heb vele mailtjes gestuurd naar Fanwear waar mijn bestelling blijft, maar wordt niets wijzer. Ik kan ook geen telefoonnummer vinden.Hebben jullie hier meer klachten over gekregen of kunt U mij meer hierover vertellen en helpen. B.v.d. Dorien Jans