BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Beste mensen,

Bijdrage door gebruiker
29-07-2017
10 reacties
Ik heb net een vlucht bij KLM via internet geboekt. De perode van 30 juli 2017 tot en met 13 augustus 2017 en ik heb voor € 1.358,00 betaald. Want mijn zus is vandaag de 29 juli 2017 overleden. Maar nu wil mijn broers boeken voor dezelfde vlucht als ik maar zij moeten voor €1.860,00 betalen dat is € 400,00 meer. Nu heb ik de klantenservice gebeld voor een alternatief, ik dacht misschien kunnen mijn broers en zusters voor € 1.358,00 vliegen maar nee hoor. Ze moeten €400,00 meer betalen dan ik en we gaan in hetzelfde vliegtuig.
Ik vind echt schande van KLM. Maar mijn vraag is: hoe kan KLM voor dezelfde stoel een prijsverschil van € 400,00 verkopen. Is wel een organisatie die toezicht houdt? Het is voor de zotten dat een bedrijf zomaar met prijzen mag goochelen. [edit-redactie]
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.