BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
18-06-2024
  •  
7 antwoorden
  •  
onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken

Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere balie gegaan om boarding pass te krijgen.
Nu moetsen we 2 maal 55 euro aan de checkin balie afrekenenen. omdat we niet online hadden in gecheckt.
De baliemedewerkter (nr 1965) was niet erg behulpzaam, die zei doodleuk , als je niet betaald vlieg je niet.
Dus hebben we toch maar betaald.

Een refund vragen is niet gelukt ondanks meerder chat contacten en e-mail berichten.
Ons inziens hebben wij wel recht op refund maar Ryan air blijft gewoon glashard ontkennen. [edit-redactie.]


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.