Een mooie villa gehuurd voor een groepje vrienden in Mei in Spanje via de website CostaCabana. Niet goedkoop maar zag er goed uit. Helaas zit Spanje door het coronavirus op slot en buitenlanders mogen het land niet in. Helaas gaf Costacabana maar twee opties, annuleren en 50% betalen of de volledige boeking betalen en dan kan er eenmalig omgeboekt worden. Dat laatste wordt lastig. Het gerucht gaat dat Spanje de hele zomer niet toegankelijk is voor buitenlanders en een nieuwe datum prikken met 7 vrienden en hopen dat er dan ook weer gevlogen wordt is lastig. Bovendien schiet de prijs van de villa's in de zomer omhoog, dus werd wel heel erg duur. Dus geannuleerd en 50% betaald en gevraagd of wij dan misschien toch een soort voucher konden krijgen om te kunnen gebruiken later deze zomer. Helaas was dat niet mogelijk. Je bent je geld gewoon kwijt. Lijkt mij niet slim van hen, de voucher zou een goede verleiding geweest zijn om toch nog later een villa te boeken met forse bijbetaling. Ik denk dat ze deze extra inkomsten goed kunnen gebruiken.
Wij hebben dus een bijzonder slechte ervaring met de zogenaamd flexibele corona service van CostaCabana. Ik vroeg mij af of iemand anders hier een andereervaring mee heeft?