Wie heeft er ook ervaring met de vliegtuigmaatschappij German Wings? Bij het inchecken van de bagage hoorden wij dat onze bagage niet was aangemeld in hun systeem. Wij hadden dit via internet moeten doen, is ons niets over verteld bij het reisburo. Nu moesten we bijna 24 euro betalen.