Arkefly vliegt m.i.v. juni a.s. naar de USA westkust.... hoera dacht ik, ik
ga elk jaar naar L.A. en wilde hun Premium Comfort Class eens proberen.
Geboekt op de 14 de maart voor de 26 ste juni a.s. en was €1224,- kwijt, wel
veel geld maar ik wilde mezelf eens verwennen. Vier weken later echter kwam
ik er achter dat zij hun prijzen hadden verlaagd en kost "mijn" vlucht nu
€ 825,- en verschil van €399,- of wel 32 % van de oorspronkelijke prijs.
Direct een e-mail gestuurd maar het antwoord van ene Sara A. van het call
center was dat ze e.e.a. kon begrijpen maar dat Arkefly nooit geld terug gaf
en ze wenste me een goede vlucht. Terug gemaild dat een verschil van €399,-
absurd hoog was en daardoor onacceptabel en Sara kwam met een nonsens
verhaal over ingekochte stoelen e.d... Ik heb on-line bij hen geboekt en
niet bij een reisbureau of zo... e.e.a. lag buiten haar bereik zei ze....
Kennelijk was het niet de hersens van deze troela doorgedrongen dat je dan
deze zaak ook kon doorschuiven naar een hogere afdeling met meer
bevoegdheden die er
wel wat aan kan doen,maar.... ze wenste me een prettig weekend....
In mijn antwoord heb ik haar uitgenodigd deze zaak toch maar eens aan haar
superieuren voor te leggen....tsja, of ze dat doet...
Arkefly zal ongetwijfeld juridisch in hun recht staan maar begrippen als
klantvriendelijkheid, coulance en vooral KLANTENBINDING zijn niet aan hen
besteed..... van een klein verschil... daar lig ik niet wakker van maar
€399, - is echter toch wel erg veel!!!
Ik moet helaas nog met ze mee in juni a.s. maar als ze niet over de brug
komen, dan is het
ARKEFLY??????? NEVER, NEVER AGAIN....