In juni ben ik met mijn zussen naar Londen geweest. We vlogen met Easyjet, en op de heenvlucht hadden we al vertraqing - drie uur, maar geen compensatie van Easyjet. Op de terugvlucht werd onze vlucht gannuleerd. Op luchthaven Luton werd ons door het personeel verzekerd dat we allle kosten terug konden vragen en dat we - omdat het portal overbezet was en er geen hotels beschikbaar waren - dat we zelf een hotel konden zoeken. Dat gedaan en bij een AirB&B een goede plek gevonden.
In de ochtend ontbijt en koffie en een lunch op Gatwick, en natuurlijk kosten voor de transfers.
Na afloop claims ingediend bij Easyjet, maar toen kregen we slechts een deel van de gemaakte kosten terug. Volgens hun redenering hadden we een hotel via het portal moeten boeken, en de maaltijden werden niet vergoed, want die zouden in de hotelprijs zitten. Heel vreemde redering dus. Alleen onze transferkosten werden vergoed.
Hierover een mail geschreven, maar tot nu toe geen antwoord hierop.
Ook nog geen compensatie voor de annulering mogen ontvangen, en dit zou volgens hun eigen richtlijnen en volgens Europese richtlijnen wel moeten. Hier twee mails over ontvangen, maar ze vertragen de heleboel.
Blijkbaar is Easyjet niet geinteresseerd in hun klanten. Voor mij nooit meer Easyjet.