BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Annulering door Pharos Reizen

Bijdrage door gebruiker
16-02-2015
5 reacties
In september 2014 hebben wij een wintersportreis geboekt bij Pharos Reizen (ANWB). De reis is toen gelijk bevestigd. We hebben aanbetaald, en 5 weken geleden tot 100% betaald. Nu - 5 dagen voor vertrek - komt Pharos Reizen met de mededeling dat het hotel de boeking heeft geannuleerd, en dat we omgeboekt worden naar een ander hotel. Dit hotel is niet aan de piste, geen jongerenclub 12-15 jaar, geen welness, geen diner buffet (wel keuzemenu), geen wifi, en geen jongerendiscotheek, terwijl dit voor ons de redenen waren om dit hotel te boeken.
Kan dit zomaar gebeuren, terwijl wij al 100% betaald hebben?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.