Goededag,
Volgende maand gaan wij op vakantie,voor 13 dagen all-in,naar Turkije.
We ,voor het eerst, via Sunweb geboekt.We zouden zowel de heen-als de terugvlucht,vliegen met Onurair.
Kregen een aantal weken een nieuwe bevestiging thuis,waarop een verandering stond(zonder dat het ons gemeld was).Heen vlogen we nu met transavia.
Ik heb toen evengoed maar naar Sunweb gebeld,of dit klopte,inderdaad,Onurair zat vol,dus het werd Transavia.
Ik moest gister Sunweb even bellen ,om mijn emailadres te activeren,en hoorde meteen de tijden
Heen: 16.15 uur (transavia)en terug
07.00 uur (Onurair)
We betalen 13 dagen ALL-IN..maar die 2 dagen zijn we kwijt.
Die laatste dag is helemaal een drama..transfertijd van hotel naar vliegvelg is 2 uur,je moet meestal 2 uur van te voren daar aanwezig zijn,dus worden rond eenuurtje of 03.00 opgehaald..maar we betalen wel voor die dag!!!!
Op de heenweg komen we ;savond laat aan,waardoor we misschien nog maar een uurtje gebruik kunnen maken van het all-in concept(tot 00,00uur)
Nu is onze vraag: kunnen we hier iets aan doen?
We kunnen dus maar 11 dagen van de vakantie genieten,terwijl we,voor 3 personen 13 dagen Alli-in betalen!!!Dus 2 dagen voor niets betalen!!(en het hotel dus dubbel cashen!)
En kan Sunweb zomaar de heenvlucht wijzigen?(mmsschien dat Onur-air wel vroeg heen gaat,dan "missen we maar dag..)
Ik hoop snel op antwoord!
Mvg,fam Henke