BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Airmiles shop misleid de klanten

Bijdrage door gebruiker
27-09-2008
5 reacties

Ik heb 3 augustus een bestelling gedaan in de airmiles shop. Hierop heb ik terugkoppeling gehad dat de bestelling was ontvangen en in behandeling zou worden genomen.

De airmiles worden direct van het gespaarde tegoed afgeschreven.

5 september (een maand na bestelling) kreeg ik van airmiles te horen dat mijn bestelling tijdelijk is uitverkocht. Zo snel als het product op voorraad is zal het verzonden worden. Er staat verder geen datum bij wanneer dit zal zijn.

Voor vragen kan er gebeld worden tegen 0,25 p/m.

Omdat er in de eerste mail stond dat een bestelling binnen 2 weken in huis zou zijn had ik zelf voor 5 december contact opgenomen met airmiles.

Hier kreeg ik van het hoofdkantoor de reactie dat het product niet op voorraad is en dat er ook niet bekend is wanneer dit weer gaat gebeuren.

Airmiles doet geen enkele moeite om alternatieven aan te bieden of het proces te versnellen.

Nu zou het kunnen zijn dat het toevallig met mijn product verkeerd is gegaan. Echter hebben mijn ouders op dezelfde datum een andere bestelling gedaan en deze krijgen precies dezelfde reactie. Het lijkt er dus op dat de airmiles shop niks op voorraad heeft. Airmiles schrijft het tegoed af en laat de klant daarna in de steek.

Hebben meer mensen een soortgelijke ervaring?

Wat kan ik hieraan doen? Mijn bestelling annuleren. Maar dan kan ik niks met de airmiles waar ik voor gespaard hebt en kan airmiles door gaan met het misleiden van hun klanten.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.