BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

ADO REIZEN KLANTEN/KLACHTEN GEZOCHT

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
16-08-2006
  •  
4 antwoorden
  •  

Wij hebben onlangs via ADO-Reizen een reisgeboekt en de wijze waarop deze organisatie zijn klanten benadeeld kent geen grenzen.

Wij hebben o.a. een extra bedrag betaald voor een nederlandse charter terwijl Onur Air wordt bevestigd.

Bij inchecken in Turkije wordt een ander (goedkoper) resort bevestigdaan ADO maar niet aan ons, terwijl hier wel voor wordt betaald.

Bij vertrek blijkt dat enkele gezinnen niet weg kunnen daar er geen beschikbare plekken zijn in het vliegtuig ??

Geen reactie/afhaneling van vragen en klachten.

Heeft U ook soortgelijke ervaringen zoals wij wilt U dan reageren ? Wij hebben e.e.a. reeds bij de ombudsman gemeld.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.