Van 19 tot 26 december 2004 hebben wij van een vacantie genoten in resort Prima Rehana, Sharm el Sheik, Egypte. Deze vacantie werd verzorgd door Sky International Tours in Amsterdam. Bij verwisselen van de kamer na de eerste nacht, wegens geluidsoverlast, hebben wij een bril laten liggen. Deze is gevonden, waarvan bevestiging door Sky Tours en zou volgens een medewerkster van Sky Tours op 4 januari 2005 op Schiphol zijn aangekomen.Echter is deze bril nooit meer in ons bezit gekomen, emails en telefonades ten spijt. Ons werd door de landenvertegenwoordiger gemeld dat :
1. Ze alsnog hun best zouden doende bril te vinden 2. Bereid waren het verlies te compenseren, waar wijdestijds niet mee accoord gingen omdat de brileen waarde vertegenwoordigde van 800 euro. 3. Voorstelde de bril te claimen bij onze verzekeringsmaatschappij waarbij Sky Tours een brief zou opstellen met de reden waarom de claim, inmiddels ver in 2005, zo lang op zich had laten wachten.
Van alle door Sky Tours geopperde oplossingen is niets gerealiseerd.
Op 8 augustus 2005 hebben wij de directie een aangetekende brief gestuurd inclusief kopieen van emailsvan onze contacten met Skytours en de resultaten daarvan en ook gemeld dat wijhun laatste voorstel (het schrijven van een brief voor onze verzekeingsmaatschappij), wat overigens door Skytours niet ten uitvoer is gebracht, nietacceptabel vinden en van mening zijn dat het een zaak van Skytours is.
Op deze brief is niet gereageerd, ook niet op een email met leesbevestiging, waarin wij aangeven dat wij "Tot op heden geen reaktie hebben gehad en wij gaarne vernemen hoe deze kwestie wordt opgelost".
Wat kunnen we alsnog doen????????