BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

aanpakken foute prijzen Holland International

Bijdrage door gebruiker
27-01-2009
1 reactie

Ik ben bezig om voor 24 dagen hotels te krijgen in Florida via een franchise-Holland International reisbureau. Ik met mijn (dacht ik) geldige gids voor Amerika naar reisbureau. Via Tui-online niet alles kunnen krijgen, wel alternatieven erbij, kosten zo'n 700 euro!!! duurder uit.Vervolgens ging reisbureau nog een boekingsbedrijf proberen, Euram (of zoiets). Dit duurde even, volgende dag de uitslag daarvan, kwam nog 500 euro!!! duurder uit dan mijn oorspronkelijk uitgezochte hotellijst. De reisbureaueigenaresse had nog een aparte floridagids ook van HollandInternational met jawel daarin prijzen voor dezelfde termijn als ik zocht, alleen zo'n dikke 30 euro per hotel per dag duurder. Dus nu maar weer proberen alles via de Tui te doen. Bij Tui zelf (zei de reisbureaueigenaresse)meldden ze dat alle prijzen die in de gidsen staan niet goed zijn en dat alleen de prijzen via de Tui-online gelden. Nou vraag ik je, hoe word je als consument belazerd. Tja de eigenaresse van het reisbureau was het principe roerend met mij eens hoor.

VRAAG: Hoe kan je hier iets aan doen? om ze aan te pakken dan!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.