BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

zuiderster zeer slecht en klantonvriendelijk

Bijdrage door gebruiker
10-07-2007
1 reactie

Geplaatst op 10 Jul 2007 11:36 door fuifnummers@hotmail.com

in juli 2006 6 stoelen[4 rode en 2 zwarte] en 2 bankstellen besteld, na zeer late levering, toch nog de meubelen gekregen , 3 stoelen beschadigd bij levering, de bankstellen beiden beschadigd. 2e bankstel geleverd na zeer lang wachten, ook weer 1 verkeerd afgewerkt, weer monteur komen pas na 11mnd hersteld niet geheel naar genoegen, stoelen na 11mnd 1 geleverd ipv 3 , en dat was nog een ander model ook , waren de andere stoel kwijt in het magazijn en de andere kon niet meer geleverd worden.[4juli 2007]:optie of 85 euro per stoel bijbetalen[ander model] of showmodellen en dan 2 andere stoelen[de zwarte dus]of geld terug ,maar kwamen dan wel direct de stoelen ophalen,hmm waar halen wij zo gauw 6 stoelen vandaan ons gezien kan toch niet 8 tot 10 weken op de grond zitten, en moeten snel elders stoelen bestellen, maar nee geen excuus , en schadevergoeding daar deden ze niet aan. stoelen ophalen en daarmee de kous af , ik moet zeggen nog nooit zo onredelijk bedrijf mee te hebben gemaakt , ik koop nooit meer iets bij de zuiderster te capelle a den ijssel en ander filiaal barendrecht, heb het uit handen gegeven bij mn rechtsbijstand, ik laat u weten hoe het af is gelopen

wie heeft nog meer soort gelijke klachten, wij horen het graag
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.