Overal worden huizen gebouwd, de regering stimuleert het plaatsen van zonnepanelen, waarom worden bij de bouw van nieuwe huizen geen zonnepanelen (eventueel verplicht)geplaatst? Dan staan ze ook mooier op het dak en het kost veel minder i.v.m. grote aankoop ineens en bij het plaatsen van het dak kan dat meteen geintergreerd worden.